ماونت RF کانن و سه‌گانه‌ی پیش‌رو

کانن در حال گسترش لنزهای ماونت RF این کمپانی است.ماونت RF  در حال حاضر دو دوربین بدون‌آینه‌ی EOS RP و EOS R را پوشش می‌دهد.لنزهای جدید شامل RF 15-35 f/2.8L IS و RF 24-70 f/2.8L IS می‌شود.

 

RF 15-35 f/2.8L IS

اولین لنز واید زوم کانن که دارای لرزشگیر است.این لرزشگیر دارای توان 5 استاپ است.لنز از 16 عدسی در 12 گروه تشکیل شده‌است.دو عنصر UD(تفرق بسیار پایین) و سه عدسی اسفریکال لنز را برای کاهش خطاها کمک می‌کنند.همچنین تکنولوژی های لایه‌پوشانی کانن مانند SWC و  ASC خطاهای فلر و گوستینگ را کاهش داده‌اند.نردیک‌ترین فاصله‌ی فوکوس لنز برابر با 28 سانتی‌متر است.دهانه‌ی لنز برای اتصال فیلتر برابر با 82میلی‌متر است.موتور به کار رفته در لنز برای فوکوس از نوع Nano USM می‌باشد.

بدنه‌ی لنز در برابر نفوذ گرد و غبار مقاوم بوده و برروی آن رینگ کنترل تعبیه شده است.شما قادرید این رینگ را برای تنظیمات دلخواه خودتان شخصی سازی نمایید.قیمت لنز برابر با 2300 دلار است.

ماونت RF کانن

RF 24-70 f/2.8L IS

لنز دیگری که کانن هوشمندانه به مجموعه‌ی ماونت RF خود اضافه کرده‌است پرکاربردترین لنز زوم این مجموعه خواهد بود.70-24 هم به درد عکاسان منظره،هم پرتره و بسیاری از ژانرهای دیگر می‌خورد.ابعاد این لنز بسیار نزدیک به مدل EF کانن است.

لنز از 21 عدسی در 15 گروه شامل سه عدسی اسفریکال و سه عدسی UD تشکیل شده‌است.نزدیک‌ترین فاصله‌ی فوکوس آن 21 سانتی‌متر است.موتور به کاررفته از نوع Nano USM می‌باشد.نکته‌ی بسیار کاربردی برای فیلمبرداران عدم تغییر میدان دید به هنگام تغییر فوکوس است.(focus breathing suppression)

لنز دارای لرزشگیر 5 استاپی بوده و رینگ کنترل با قابلیت تعریف پارامتر مشخص برای تغییر دارد.قیمت لنز RF 24-70 f/2.8L IS برابر با 2300 دلار است.

ماونت RF کانن

RF 70-200 f/2.8L IS

لنزی بسیار جذاب برای همه‌ی عکاسان.کانن هنوز مشخصات کاملی از این لنز ارائه نکرده است و احتمالا در اواخر 2019 شاهد معرفی آن باشیم.با معرفی این لنز سه‌گانه‌ی کانن از واید تا تله با f/2.8 تکمیل می‌شود.البته این مجموعه بیش از 6000 دلار برایتان هزینه خواهد داشت.

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظر خود را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید