گوپرو:کارما و HERO5

گوپرو دو دوربین Hero 5 و پهپاد کارما را معرفی کرد.

امسال در فوتوکینا گوپروی دوست داشتنی و پرطرفدار بسیار دست پر ظاهر شد و میتوان گفت تا بدین جا با معرفی محصولاتی که بسیار با یکدیگر همخوانی دارند موفقیت فروش خود در بازار اکشن کمراها و پهپادها را تامین کرده است.
در ابتدا به معرفی دو اکشن کم این کمپانی بپردازیم:
Gopro HERO5
این مدل از گوپرو پرچمدار جدید محسوب می‌شود.از سنسوری 12مگاپیکسلی بهره می‌برد و امکان فیلمبرداری 4K با سرعت 30 فریم بر ثانیه را داراست.از نمایشگر 2 اینچی لمسی بهره می‌برد.تا عمق 10 متری در برابر نفوذ آب مقاوم است.
اما برخی ویژگی‌های جدید هم به این مدل اضافه شده است که هرچند جزئی است اما کاربردی است.لرزشگیر الکترونیکی ویدئو اضافه شده است.امکان کنترل دوربین با فرمان صوتی امکان پذیر گشته و GPS موجود شده است.
این دوربین در اکتبر با قیمت 400 دلار به بازار می‌آید.

hero5_black_45  گوپرو hero5
Gopro HERO5 Session
یک مکعب کوچک و بسیار قابل حمل.هر چند مدل قبلی طرفدار زیادی به همراه نداشت اما گویا گوپرو با اضافه کردن ویژگی‌های جدید قصد زندگی کردن به این دوربین داده است.
ویژگی‌ فیلمبرداری مانند Hero5 است و سنسور به کار رفته در آن رزولوشن 10مگاپیکسلی دارد.10 متر زیر آب میرود و کنترل دوربین با صدا امکان‌پذیر است.لرزشگیر ویدئو دارد اما فاقد GPS است.
در اکتبر با قیمت 300 دلار قابل تهیه است.

گوپرو hero5 session
Karma
گل سرسبد معرفی‌های امسال گوپرو این پهپاد دوست داشتنی و جمع و جور بوده است.کارما با مکانیزم جمع شدنی که دارد بسیار پرتابل بوده و به راحتی در کوله های عکاسی جا می‌گیرد.این پهپاد که از لرزشگیر سه محوره استفاده می‌کند و امکان اتصال تمامی دوربین‌های گوپرو به آن از نسل سه بعد امکان‌پذیر است.نکته ی بسیار جالب امکان جدا کردن لرزشگیر از بدنه و استفاده ی مجزا از آن می‌باشد که مطمئنا سهم به سزایی در فروش برای گوپرو به ارمغان می‌آورد.براساس گفته‌ی گوپرو کارما در سه کیت زیر ارائه می‌شود:
• Karma without a GoPro camera for $799.99 MSRP
• Karma bundled with HERO5 Black for $1099.99 MSRP
• Karma bundled with HERO5 Session for $999.99 MSRP

گوپرو karma گوپرو کارما گوپرو gimbal
Gopro Plus
گوپرو در ارائه‌ی سرویس جدید هم کم نگذاشته است و با معرفی سرویس ابری خود امکان دسترسی و ادیت و به اشتراک گذاشتن را راحت‌تر از گذشته کرده است.شما کافی است گوپروی خودتان را به شارژ بزنید تا در همان هنگام عکس‌ها و ویدئوهای شما بارگذاری شود.این سرویس هزینه‌ای برابر با 5 دلار در ماه دارد که البته در عوض آن بهره‌مندی بسیار خوبی از موسیقی و تخفیف برروی ماونت ها و اکسسوری های دیگر دارید.

گوپرو

منبع: gopro.com

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظر خود را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید