دوربین سونی a9 II دوربینی برای حرفه‌ای ها!

سونی بی‌ سر و صدا دوربین a9 II را معرفی کرد.دوربینی که بسیاری از ویژگی‌های اصلی نسخه‌ی پیشین را حفظ کرده است.افزایش قابلیت‌های ارتباطی از موارد به روز شده است که برای عکاسان ورزشی و فوتوژورنالیست‌ها جذاب خواهد بود.

سونی a9 II

نگاهی بیندازیم به دوربین سونی a9 II :

سنسور به کارگرفته‌شده در a9 II همان سنسور 24.2 مگاپیکسلی از نوع stacked CMOS است که در a9 به کار رفته است.سرعت عکاسی پیاپی آن 20 فریم بر ثانیه است و تغییری در این قسمت نداشته است.

تفاوت‌هایی که می‌توان نسبت به a9 برشمرد شامل بازطراحی گریپ و دکمه‌ها،دو شکاف کارت حافظه‌ی SD با استاندارد UHS-II،بهبود مقاومت در برابر نفوذ گرد و خاک،افزایش سرعت عکاسی پیاپی با شاتر مکانیکی به 10 فریم بر ثانیه و بهبود عملکرد لرزشگیر 5 محوره‌ می‌شود.

سونی a9 II

می‌توان گفت که دوربین سونی a9 II برای عکاسان حرفه‌ای معرفی شده است.اضافه شدن درگاه(پورت) اترنت 1000BASE-T gigabit برای ارسال داده و همینطور کنترل از راه دور و بهبود چیپ LAN بی‌سیم و افزایش پهنای باند به 5GHz از این گونه تغییرات است.

یکی دیگر از ویژگی‌های جالب توجه اضافه شدن قابلیتی به نام Voice Memo است.این ویژگی به کاربر اجازه می‌دهد تا فایل‌های صوتی را به عکس‌ها متصل کند.این صوت بعدها توسط ادیتورهای آژانس عکس مورد استفاده قرار می‌گیرند.همچنین اگر از برنامه‌ی Transfer & Tagging استفاده کنید امکان تبدیل خودکار این صوت به نوشته فراهم خواهد بود.

سونی a9 II

در نظر بگیرید که با استفاده از امکان ارسال بی سیم تصویر/صوت و برنامه‌ی تبدیل خودکار صوت به نوشته ، تصاویرتان را با تمامی اطلاعات به سرورهای FTP منتقل کنید،البته بدون اینکه حتی گوشیتان را از جیبتان خارج کنید!

ویژگی‌های بالا هر چند که جذابند اما شاید به کار بسیاری از عکاسان نیایند.دوربین سونی A9 II برای عکاسان حرفه‌ای به ویژه عکاسان ورزشی طراحی گشته است.مطمئن در المپیک 2020 توکیو شاهد استفاده از این قابلیت ها توسط عکاسان سونی خواهیم بود.

قیمت دوربین سونی a9 II برابر با 4500 دلار است.

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

نظر خود را بنویسید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید